Aanmelden voor raadsinformatiebijeenkomst

Wilt u aanwezig zijn bij een raadsinformatiebijeenkomst?

Meldt u dan hier aan. We ontvangen uw schriftelijke bijdrage graag 1 dag voor de bijeenkomst, uiterlijk om 10.00 uur. Wilt u meer informatie over de bijeenkomst(en)? Kijk in de kalender.

Vragen met een * zijn verplicht.

Aanmelden raadsinformatiebijeenkomst
Bij welke bijeenkomst wil je aanwezig zijn?*

De raadsleden en de gespreksleider nemen je bijdrage mee bij de voorbereiding van de bijeenkomst en kunnen deze (later) in zien. Het doel van de bijeenkomst is het aangaan van een gesprek. Daarom is er geen gelegenheid om je tekstbijdrage voor te dragen. Een andere bijdrage, zoals een presentatie of foto’s, deel je met ons door te mailen naar raadsinformatiebijeenkomst@utrecht.nl.

Van je persoonlijke gegevens worden, alleen je naam en naam organisatie, gedeeld met de raadsleden. Daarnaast publiceren wij op de website van de Utrechtse gemeenteraad een versie van je bijdrage zonder je persoonlijke gegevens (géén naam, e-mail en telefoonnummer).

Hoe ben je op de hoogte gebracht van deze bijeenkomst?