Parkeerkosten terugvragen
Hebt u per ongeluk 2 keer parkeerkosten betaald? Of is een korting niet goed verrekend? Vraag dan de teveel betaalde parkeerkosten terug.
Kies uw situatie: waar, wat of hoe hebt u betaald?
Parkeerautomaat
Hebt u 2 keer betaald bij de parkeerautomaat? Vul dan onderstaand formulier in.
Wat hebt u nodig bij de aanvraag?
Stuur van beide betalingen een foto of pdf mee van het bankafschrift of het betaalbewijs uit de parkeerautomaat.
Belparkeren met app
Hebt u dubbel betaald of bent u vergeten uw parkeeractie te stoppen? Neem dan contact op met de AppProvider. Bekijk alle App Providers (onderaan de pagina).
Parkeergarage
Hebt u geparkeerd in een parkeergarage van de gemeente:
parkeergarage Berlijnplein
parkeergarage Croeselaan
parkeergarage De Grifthoek
parkeergarage Kop van Lombok
parkeergarage Kruisstraat
parkeergarage Vaartsche Rijn
Stuur dan een e-mail naar garages@utrecht.nl met daarin een foto of pdf van het bankafschrift of het betaalbewijs. (Voor andere garages, kijk wie de eigenaar is op Parkeergarages | Gemeente Utrecht)
P+R
Hebt u geparkeerd op een P+R-locatie van de gemeente:
P+R Berlijnplein
P+R Papendorp
P+R Science Park (De Uithof)
P+R Westraven
Stuur dan een e-mail naar garages@utrecht.nl met daarin een foto of pdf van het bankafschrift of het betaalbewijs. (Voor andere P+R’s, ga naar P+R - verkeersverwachtingen.nl )
Parkeervergunning of garage-abonnement
Hebt u per ongeluk dubbel betaald? Dan wordt het bedrag dat teveel is betaald automatisch teruggestort.
Wilt u geld terugvragen omdat u uw parkeervergunning of garage-abonnement niet meer gebruikt? Ga dan naar Parkeerproduct opzeggen.
Parkeerkorting voor bezoek
Hebt u per ongeluk 2 keer parkeerkosten betaald via Mijn Parkeeractie? Of is de korting niet goed berekend? Ga naar Stel een parkeervraag. Klik op 'Algemene parkeervraag' en vul het formulier in. Een medewerker neemt binnen 5 werkdagen contact met u op.