Werken bij de gemeenteTijdelijke inhuuropdrachten

drie lachende mensen

Marktplein Inhuur Utrecht

De gemeente Utrecht plaatst tijdelijke inhuur opdrachten op het digitale Marktplein Inhuur Utrecht. Zelfstandigen en bedrijven die personeel verhuren of detacheren kunnen hier reageren op opdrachten.

Waarom tijdelijke inhuur?

De gemeente Utrecht heeft soms behoefte aan tijdelijke externe inhuur. Bijvoorbeeld omdat we bepaalde kennis nodig hebben of vanwege een gebrek aan eigen capaciteit. Als gemeente bieden we alle bedrijven en zelfstandigen kansen om voor ons aan de slag te gaan. Zo garanderen wij dat ons inhuurproces open en transparant is voor iedereen.

Bezoek het Marktplein Inhuur Utrecht.

Hoe meld ik me aan voor het Marktplein Inhuur Utrecht?

Het Marktplein Inhuur is verbonden aan het platform Negometrix. Daarom moet u eerst een account aanmaken bij Negometrix. Registreren voor Negometrix is gratis. Hebt u al een inlogaccount? Log dan direct in.

Daarna volgt u deze stappen:

  1. meld u aan voor het Marktplein
  2. geef aan voor welke vakgebieden u offerteaanvragen wil ontvangen
  3. vul het Uniform Europees Aanbestedingsdocument in
  4. ga akkoord met de voorwaarden die de gemeente Utrecht stelt
  5. u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aanmelding
  6. u ontvangt in de toekomst automatisch een uitnodiging via e-mail om een offerte uit te brengen

Hoe kan ik een offerte indienen?

Ontvangt u via de e-mail een uitnodiging om een offerte uit te brengen? Dan vindt u op Negometrix meer informatie over de offerteaanvraag, de gunningscriteria en de procedure.

Procedure

  • u dient een offerte in via het Marktplein
  • de gemeente Utrecht beoordeelt uw offerte
  • is uw offerte een van de beste? Dan ontvangt u een uitnodiging voor een gesprek
  • iedereen die een kandidaat heeft aangeboden krijgt een bericht over gunning of afwijzing. Dit bericht komt zodra de reactietermijn is afgelopen en we alle gesprekken hebben gevoerd.

Uitgebreide informatie over de procedure vindt u in de handleiding Marktplein Inhuur gemeente Utrecht (pdf, 136 kB).

Hulp en contact

Voor technische ondersteuning:
Servicedesk Negometrix 

Email
servicedesk@negometrix.com

Telefoonnummer
030 - 666 18 10

Bereikbaar
ma. t/m vr. 
8.00-18.00 uur