Ondernemen Aanbestedingen

Domtoren

De gemeente Utrecht koopt allerlei producten, diensten en werken in: van grote, unieke projecten als het bouwen van bruggen tot de aanschaf van standaard software pakketten, elektriciteit, Wmo hulpmiddelen, bedrijfskleding en de inhuur van uitzendkrachten. Belangrijkste doelen voor de gemeente daarbij zijn het verkrijgen van duurzame kwaliteit tegen de juiste prijs.
Bent u geïnteresseerd om opdrachten van de gemeente Utrecht uit te voeren, dan vindt u op deze pagina meer informatie over inkopen en aanbesteden.



Tijdelijke inhuuropdrachten via Marktplein Inhuur

Via de Marktplein Inhuur kunt u als zelfstandig professional of bedrijf dat personeel verhuurt of detacheert, zich inschrijven op offerteaanvragen van de gemeente Utrecht. 

Hulp en contact

Telefoon: 14 030

 

E-mail: concerninkoop@utrecht.nl

Bezoekadres: Stadsplateau 1, Utrecht

Openingstijden: maandag t/m vrijdag, 9.00 tot 17.00 uur

Postadres:
Gemeente Utrecht
Interne Bedrijven
Concerninkoop
Postbus 10080
3505 AB Utrecht