Evenement organiseren Denk mee over locatieprofielen evenementen

Evenementen zorgen voor werkgelegenheid, vermaak en ontmoeting. Bewoners en bezoekers kunnen daar samen van genieten. Maar evenementen kunnen ook hinder veroorzaken, bijvoorbeeld voor omwonenden. Daarom maken we locatieprofielen samen met organisatoren, bewoners en andere belanghebbenden.

Deze profielen geven per locatie richtlijnen voor gebruik, en bieden duidelijkheid aan bewoners over wat zij in hun buurt aan evenementen kunnen verwachten. We verwachten eind 2019 voor alle geselecteerde buitenlocaties een locatieprofiel te hebben.  

Denk mee

Om de ideeën van iedereen te verzamelen, organiseren we gesprekken met de stad en in verschillende buurten. De data voor de eerste gesprekken met de buurt maken we binnenkort bekend. U bent van harte welkom zich hier voor aan te melden.

Data buurtgesprekken

Waar we de bijeenkomsten houden, laten we u weten na uw aanmelding.

Aanmelden buurtgesprek

Welke locaties Wanneer

Amaliapark, Willem Alexanderpark, Berlijnplein, Máximapark, Brusselplein

25 maart, inloop 19.00 uur 

start 19.30 uur einde 21.30 uur

Park de Gagel, Park de Watertoren, Vechtzoompark, Gagelbos, Ruigenhoek

8 april, inloop 19.00 uur 

start 19.30 uur einde 21.30 uur

Domplein, Griftpark, Lucas Bolwerk, Park Lepelenburg, Maliebaan/blad

24 april, inloop 19.00 uur 

start 19.30 uur einde 21.30 uur

Kunt u er niet bij zijn en u hebt ideeën of opmerkingen?
Stuur een reactieformulier

Plattegrond met buitenlocaties

Video

In het onderstaande filmpje laten we zien hoe we de locatieprofielen gaan opstellen. Dit filmpje wordt binnenkort bijgewerkt met bovenstaande locaties.

Hoe maken we locatieprofielen voor evenementen?

Hulp en contact

Bezoekadres

(alléén op afspraak)
Stadsplateau 1, Utrecht