Evenement organiseren Informatie en verslagen locatieprofielen evenementen

Locatieprofielen evenementen maken we samen met de stad. Op deze pagina vindt u een overzicht van de resultaten van deze bijeenkomsten.

Verslagen van de gehouden buurtgesprekken

Eerdere mijlpalen en bijeenkomsten

Bijeenkomst met organisatoren

Op 6 november 2019 kwamen verschillende organisatoren van evenementen bij elkaar, om samen met de Gemeente Utrecht in gesprek te gaan over locatieprofielen voor buitenlocaties en evenementen.

  Bijkijk het procesverslag ontbijtsessie organisatoren (pdf, 198 kB)

Raadsbrief

In juli 2019 is er een raadsbrief, met als onderwerp Locatieprofielen Evenementen, verstuurd.Er is ook een voorbeeld van een concept-locatieprofiel bijgevoegd.

Bekijk de raadsbrief

Resultaten bewonerspanel

In mei 2019 heeft de gemeente Utrecht een peiling gehouden onder de leden van het Bewonerspanel over festivals en evenementen.

Bekijk de resultaten bewonerspanel

Ontbijtsessie met organisatoren

Op 21 mei 2019 kwamen verschillende organisatoren van evenementen bij elkaar, om samen met de Gemeente Utrecht in gesprek te gaan over locatieprofielen voor buitenlocaties en evenementen.

Bekijk het verslag (pdf, 275 kB)

Kort verslag van het gesprek met de stad

Op 19 februari 2019 werkten ruim 200 Utrechters samen tijdens een gesprek met de stad over evenementen. Een bijzonder proces, waarbij de deelnemers via loting waren geselecteerd. De opbrengsten van deze bijeenkomst vormen de basis voor de verschillende buurtgesprekken die we in de Utrechtse wijken gaan houden.

Bekijk de video van deze avond (YouTube)

Gesprek evenementenorganisatoren

Op 11 februari 2019 kwam een grote en diverse groep organisatoren van evenementen bij elkaar, om samen met de Gemeente Utrecht in gesprek te gaan over evenementen en buitenlocaties. 

Lees het verslag van 11 februari evenementenorganisatoren (pdf, 349 kB)


Hulp en contact

Bezoekadres

(alléén op afspraak)
Stadsplateau 1, Utrecht

Uw mening