Betaling aan de gemeente

U hebt een factuur, een herinnering of een aanmaning gekregen van de gemeente. En u hebt daar een vraag over. Hieronder beantwoorden we een paar vragen die wij vaak krijgen.

Betaaltermijn facturen

De standaard betaaltermijn voor facturen van gemeente Utrecht is 30 dagen. Hierop bestaan uitzonderingen, de juiste betaaltermijn staat op de factuur vermeld.

Komt u hierdoor in de problemen? Of hebt u hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op via 030 – 286 11 20, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 13.00 uur of debiteuren@utrecht.nl.

Hoe kunt u betalen?

U kunt op verschillende manier betalen. Hou bij het betalen rekening met de uiterste betaaldatum. Deze staat op uw factuur.

Veelgestelde vragen over facturen

Hulp en contact Financiën

Telefoon

030 - 286 11 20

Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 13.00 uur

E-mail

servicedeskfinanciën@utrecht.nl