Contact Servicepunt
Spreekt u niet goed Nederlands? Hebt u moeite met lezen? Bent u doof of slechthorend? Vindt u het internet best lastig? Of weet u niet precies waar u uw vraag moet stellen? Kom dan tussen 9.00 en 17.00 uur langs op het stadskantoor of tussen 9.00 en 12.00 uur op het wijkbureau. Samen komen we er vast uit.
Contact met het servicepunt
Onze medewerkers staan voor u klaar. Ze helpen u graag op weg. De medewerkers kunnen een tolk inschakelen om met u te praten.
Telefoon
030 - 286 10 00
Maandag t/m vrijdag, 9.00 - 17.00 uur
Doof of slechthorend? Bel met Teletolk
Chat
Wilt u ons een chatbericht sturen? Klik op de lichtblauwe knop, rechtsonder op uw beeldscherm.
Maandag t/m vrijdag, 9.00 - 17.00 uur
Videobellen
Met uw laptop, tablet of telefoon kunt u met ons videobellen. U kunt de medewerker dan zien, en de medewerker ziet u. Zo kunt u rustig al uw vragen stellen.
Maandag t/m vrijdag, 14.00 - 16.00 uur
Zo werkt het:
- U maakt via de knop een afspraak voor het videogesprek.
- U ontvangt een e-mail met de bevestiging en een beveiligde link.
- Op de afgesproken tijd klikt u op de link in de e-mail. Doe dat op een laptop, computer, smartphone of tablet met een camera.
- Het gesprek opent gelijk in de browser.