Contact Servicepunt

Spreekt u niet goed Nederlands? Hebt u moeite met lezen? Bent u doof of slechthorend? Vindt u het internet best lastig? Of weet u niet precies waar u uw vraag moet stellen? Neem dan contact op met ons servicepunt. Samen komen we er vast uit. U kunt het servicepunt in het stadskantoor en de wijkbureaus niet bezoeken door het coronavirus.

Contact met het servicepunt

Onze medewerkers staan voor u klaar. Ze helpen u graag op weg.
De medewerkers spreken verschillende talen en kunnen een tolk inschakelen om met u te praten.

Telefoon

030 - 286 10 00

Maandag t/m vrijdag, 9.00 - 17.00 uur

Doof of slechthorend? Bel met Teletolk

Chat

Wilt u ons een chatbericht sturen? Klik op de lichtblauwe knop, rechtsonder op uw beeldscherm.

Maandag t/m vrijdag, 9.00 - 17.00 uur

Videobellen

Met uw laptop, tablet of telefoon kunt u met ons videobellen. U kunt de medewerker dan zien, en de medewerker ziet u. Zo kunt u rustig al uw vragen stellen.

    Maak afspraak videobellen

    Maandag t/m vrijdag, 14.00 - 16.00 uur

    Zo werkt het:

    1. U maakt via de knop een afspraak voor het videogesprek.
    2. U ontvangt een e-mail met de bevestiging en een beveiligde link.
    3. Op de afgesproken tijd klikt u op de link in de e-mail. Doe dat op een laptop, computer, smartphone of tablet met een camera.
    4. Het gesprek opent gelijk in de browser.

    Uw mening