Online loket werkt niet

Ons online loket werkt op dit moment niet door onderhoud.

Onze excuses voor het ongemak.


  • Afspraak: u kunt wel een afspraak maken.
  • Kenteken: wilt u voor uw parkeervergunning een tijdelijk of blijvend kenteken doorgeven? En kan dit niet wachten tot het online loket weer werkt? Meld de aanpassing dan nu alvast per e-mail via backofficeparkeren@utrecht.nl. Zet in de e-mail in ieder geval uw vergunningnummer, uw kenteken tot nu en het nieuwe of vervangende kenteken.
    Geef de aanpassing van het kenteken ook nog door via het online loket als dit weer werkt.
  • Bijstandsuitkering: u kunt op dit moment geen aanvraag doen. Probeer het op een ander moment. Lukt het niet op deze dag? Vertel dit dan bij uw aanvraag:
    • Leg uit dat u een bijzondere reden hebt waardoor u niet eerder een bijstandsuitkering kon aanvragen
    • Vul bij 'ingangsdatum van de uitkering' de datum in waarop het loket niet bereikbaar was