Servicepunt

Hebt u een moeilijke brief ontvangen of moet u veel regelen met verschillende organisaties? Weet u niet waar u moet beginnen? Of maakt u zich zorgen over alles wat u moet regelen? Blijf er dan niet mee rondlopen. Kom naar het Servicepunt. 

Wij helpen u graag

De medewerkers van het Servicepunt luisteren naar u en kijken naar uw situatie. Zij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Deze hulp is gratis. De medewerkers kunnen een tolk inschakelen om met u te praten.

U kunt bij het Servicepunt terecht in de volgende situaties:

  • U vindt het internet lastig.
  • U hebt hulp nodig bij uw aanvraag.
  • U hebt moeite antwoord op uw vraag te krijgen en u kunt dit niet zelf oplossen.
  • U moet veel regelen met verschillende organisaties en u weet niet waar u moet beginnen.

Bij vragen over de overheid

U kunt langskomen voor hulp bij uw vragen over of aan de gemeente. Maar ook als u vragen hebt voor andere organisaties van de overheid. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Belastingdienst/Toeslagen
  • Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB)
  • Sociale Verzekeringsbank (SVB)
  • Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND)
  • Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) 
  • CAK
  • Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV)

Kom langs 

U hoeft geen afspraak te maken. Het Servicepunt is in het stadskantoor. 

  • Waar: Stadsplateau 1, Utrecht. Het Servicepunt is bij de receptie in de hal op de begane grond. 
  • Wanneer: maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

U kunt ook langskomen bij 1 van de wijkbureaus.

Chat

Wilt u ons een chatbericht sturen? Dit kan van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur. Klik op de lichtblauwe knop, rechtsonder op uw beeldscherm.

Hulp en contact

Telefoon

14 030

Maandag t/m vrijdag 9.00 – 17.00 uur

E-mail

reactieformulier

Bezoekadres

Stadsplateau 1, Utrecht

Postadres

Postbus 16200
3500 CE Utrecht