Jeugd en gezin Idee, klacht, bezwaar (jeugdzorg)

vader en zoon achter een beeldscherm

Idee

Hebt u een idee hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dat horen wij graag van u. Stuur uw idee via ons contactformulier.

Klacht

  • Klacht over een medewerker van de gemeente

    Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen. Wilt u eerst iemand spreken over uw klacht? Bel dan met telefoonnummer 14 030.
  • Heeft u een klacht over de Jeugdgezondheidszorg(JGZ) dan kunt u deze indienen via de pagina klachtenregeling.
  • Klacht over een hulp- of zorgverlener

    Dien u uw klacht in bij de organisatie van de hulpverlener. Elke organisatie waarmee de gemeente samenwerkt heeft een klachtenregeling.
  • Klacht over het buurtteam Jeugd en Gezin

    Neem contact op met de Klachtencommissie Jeugdzorg Utrecht t.a.v. de secretaris, Postbus 75874, 1070 AW  Amsterdam. Telefoon: 020 – 616 92 92.
  • Advies en Klachtenbureau Jeugdzorg

    Voor contact met een vertrouwenspersoon voor jeugdhulp. Kijk op de website www.akj.nl
  • Klachten over zorg

    Dien u w klacht in bij het onafhankelijke Adviespunt Zorgbelang.

Bezwaar

Bent u het niet eens met de beslissing die de gemeente heeft genomen over uw aanvraag? Dien dan binnen 6 weken een bezwaarschrift in. Meer informatie op www.utrecht.nl/bezwaar.


Hulp en contact

E-mail

jeugd@utrecht.nl

Telefoon

14 030