Jeugd en gezin Idee, klacht, bezwaar (jeugdzorg)

Idee
Hebt u een idee hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dat horen wij graag van u. Stuur uw idee via ons contactformulier.
Klacht
Klacht over een medewerker van de gemeente
Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen. Wilt u eerst iemand spreken over uw klacht? Bel dan met telefoonnummer 14 030.- Hebt u een klacht over de Jeugdgezondheidszorg(JGZ) dan kunt u deze indienen via de pagina klachtenregeling.
Klacht over een hulp- of zorgverlener
Dien u uw klacht in bij de organisatie van de hulpverlener. Elke organisatie waarmee de gemeente samenwerkt heeft een klachtenregeling.Klacht over het buurtteam Jeugd en Gezin
Neem contact op met de Klachtencommissie Jeugdzorg Utrecht t.a.v. de secretaris, Postbus 75874, 1070 AW Amsterdam. Telefoon: 020 – 616 92 92.Advies en Klachtenbureau Jeugdzorg
Voor contact met een vertrouwenspersoon voor jeugdhulp. Kijk op de website www.akj.nl.Klachten over zorg
Dien u w klacht in bij het onafhankelijke Adviespunt Zorgbelang.
Bezwaar
Bent u het niet eens met de beslissing die de gemeente heeft genomen over uw aanvraag? Dien dan binnen 6 weken een bezwaarschrift in. Meer informatie op www.utrecht.nl/bezwaar.