Onderzoek en cijfers Inwonersenquête

Stadskantoor

Als burgemeester van Utrecht wil ik graag weten hoe u denkt over Utrecht. Daarvoor is er de Inwonersenquête Utrecht 2017. We vragen 27.000 Utrechters om hun mening.

Wat doen we met de resultaten van de Inwonersenquête?

De gemeente gebruikt de resultaten van de vragenlijst om beleid te evalueren en aan te passen. Zo bepalen de uitkomsten van de Inwonersenquête mede de gemeentelijke inzet van bijvoorbeeld zorg en het aanbod van voorzieningen in de wijk.

Uw mening is belangrijk!

Misschien bent u één van de inwoners die worden gevraagd hun mening te geven. U hebt dan een uitnodigingsbrief gekregen. Ik zou het fijn vinden als u met ons meedenkt en de vragenlijst invult. Alleen dan weten we wat Utrechters echt belangrijk vinden!

Jan van Zanen
Burgemeester gemeente Utrecht

Burgemeester Jan van Zanen

Hebt u een uitnodiging voor de Inwonersenquête ontvangen?

Vul de vragenlijst in

Hebt u vragen over de Inwonersenquête?

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze helpdesk:

  • telefonisch: 0800 – 40 50 602 (gratis), bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 - 21.30 uur en zaterdag van 10.00 - 16.00 uur
  • mailen kan ook. Stuur een bericht met uw vraag of opmerking naar watvindtu@utrecht.nl

Hebt u geen uitnodiging voor de Inwonersenquête ontvangen?

En wilt u wel graag uw mening geven? Bel of mail ook dan naar de helpdesk. Zij helpen u verder.

Hulp en contact

Telefoon (gratis)

0800 – 40 50 602

E-mail

watvindtu@utrecht.nl