Inkopen en aanbesteden Database ondernemers

Wilt u als ondernemer producten, diensten of werken aan ons leveren? Of wilt u zaken met ons doen? Laat het ons weten door u aan te melden voor de database. Ook als zzp-er kunt u zich aanmelden.

Alle aanmeldingen nemen we op in een database die we raadplegen als we bepaalde inkopen willen doen.

Aanmelden

Meld u aan voor database (met eHerkenning)

Meld u aan voor database (zonder eHerkenning)

Zaken doen met lokale ondernemers

Volgens ons inkoopbeleid streven we ernaar zoveel mogelijk zaken te doen met lokale ondernemers. Onder 'lokaal' verstaan we als eerst ondernemingen die gevestigd zijn in de gemeente Utrecht gevolgd door ondernemingen die gevestigd zijn in een U10 gemeente. Daar waar het mogelijk is een opdracht 1-op-1 te gunnen, kijken we altijd of we hiervoor een contract kunnen sluiten met (lokale) MKB of ZZP’ers. Bij meervoudig onderhandse offerteaanvraag houden we rekening met de lokale MKB en ZZP’ers door minstens 2 (lokale) MKB of ZZP’ers uit te nodigen. Deze regel passen we alleen toe als het aanbod vanuit de markt dit toelaat.

U10 gemeenten

  • Bunnik
  • De Bilt
  • Houten
  • IJsselstein
  • Nieuwegein
  • Stichtse Vecht
  • Utrecht
  • Utrechtse Heuvelrug
  • Vijfheerenlanden
  • Wijk bij Duurstede
  • Woerden
  • Zeist

Hulp en contact Inkopen en aanbesteden

Postadres

Gemeente Utrecht
Interne Bedrijven, Financiën, Inkoop en Juridische zaken
Postbus 10080
3505 AB Utrecht