Werk en inkomen Contact Werk en inkomen

Veel zaken met Werk en Inkomen regelt u direct online. Zo kunt u via deze pagina een vraag stellen, bewijsstukken opsturen, een wijziging of vakantie doorgeven.

Hebt u een vraag?

Misschien kunt u het antwoord vinden bij:

Kunt u het antwoord niet vinden? Stel uw vraag dan online. Dit kan met of zonder DigiD. Voordeel van DigiD is dat veel gegevens alvast zijn ingevuld als u inlogt.

U kunt ons ook bellen op: 030 – 286 52 11.

Een bezoek aan Werk en inkomen kan alleen op afspraak.

Wilt u een afspraak voor hulp bij een aanvraag of voor informatie?

Wilt u bewijsstukken opsturen?

U wilt bewijsstukken opsturen waarom wij gevraagd hebben, zoals: een loonstrook, uitkeringsspecificatie of een ander bewijsstuk.

Hebt u een uitkering en wilt u wijzigingen of een vakantie doorgeven?

Verandert er iets in uw situatie? Bijvoorbeeld omdat u werk hebt gevonden. Dan geeft u dat aan ons door. Gaat u met vakantie of om een andere reden naar het buitenland? Dan geeft u dat ook door.

Vindt u het moeilijk om online zaken te regelen?

Hebt u hulp nodig bij het aanvragen van een DigiD of documenten uploaden? Kijk dan op www.uabc.nl. U kiest een onderwerp waarover u meer wilt weten. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe het werkt.

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dan kunt u online een klacht indienen. U kunt ook bellen naar de klachtenfunctionaris van Werk en Inkomen: 030 - 286 53 35.

Hulp en contact Werk en inkomen

Telefoon

030 – 286 52 11

Sommige gesprekken nemen wij op om de kwaliteit te verbeteren

Postadres

Postbus 8029, 3503 SB Utrecht

Bezoekadres

Stadsplateau 1, Utrecht

Openingstijden

maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.00

Bekijk hier de route naar het stadskantoor