Hulp en ondersteuning (Wmo) Idee, klacht, bezwaar (Wmo)

ouderen en digitaal

Idee, Cliëntenraad

Hebt u een idee hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dat horen wij graag van u. Stuur ons uw idee via ons contactformulier. Of neem contact op met de Cliëntenraad WMO. De Cliëntenraad adviseert de gemeente over Wmo-zaken.

Klacht

  • Heeft u een klacht over een hulp- of zorgverlener? Dien uw klacht in bij de organisatie van de hulpverlener. Elke organisatie, waarmee de gemeente samenwerkt, heeft een klachtenregeling.
  • Heeft u een klacht over de Regiotaxi? Neem contact op met het onafhankelijke klachtenmeldpunt van Regiotaxi Utrecht.
  • Een klacht over het buurtteam? Neem contact op met de Klachtenfunctionaris volwassenen:
    Buurtteamorganisatie Sociaal Utrecht, t.a.v. Klachtenfunctionaris, Marco Pololaan 71, 3526 GA Utrecht, klachten@btosociaalutrecht.nl
  • Een klacht over een hulpmiddel? Ga naar de leverancier.
  • Een klacht over een medewerker van de gemeente? Dien uw klacht digitaal in.  Of bel naar 030 - 286 52 11.
  • Klachten over zorg kunt u ook indienen bij het onafhankelijke Adviespunt Zorgbelang.

Bezwaar

Bent u het niet eens met de beslissing die de gemeente heeft genomen over uw aanvraag? Dien dan binnen 6 weken een bezwaarschrift in. 

Hulp en contact

Telefoon
030 – 286 95 00

Stel uw vraag